Halkla İlişkiler: Sıradan Olmakla Önemli Olmak Arasındaki Fark
Eğitim - 21 Nisan 2009, Salı

İletişim dünyasında fark yaratarak, markaları için başarılı bir iletişim stratejisi geliştirmek ve sıradanlıktan sıyrılmak isteyen katılımcılar için özel olarak tasarlanan İleri Düzey Halkla İlişkiler Eğitimi Sertifika Programı 2 Mayıs’ta başlıyor.
Halkla İlişkiler alanında temel bir birikimi olan katılımcıların alanlarına daha hakim olmaları amacıyla hazırlanan program kapsamında; medya ilişkilerinden, iletişim planlarının ayrıntılı incelenmesine, iletişim stratejilerinden sektörel analizlere kadar bir çok konu ayrıntılı olarak ele alınacaktır.
Address İletişim, Preta PR, PR Aktif, Caretta İletişim gibi ajansların ve Mc Donalds, Digiturk, Fritolay, Unilever, T-Box, Coca Cola gibi kurumların yöneticilerinin konuşmacı olarak katılacağı eğitim 5 hafta süresince Cumartesi günleri devam edecek. Katılımcıların en az 10 farklı eğitmen ile bir araya geleceği program 1-0 Eğitim Ajansı Eğitim Salonu 1-0 Mutfak’ta gerçekleşecek.
1-0 Eğitim Ajansı’ndan İş ve Staj Desteği
1-0 Eğitim Ajansı, iş dünyasına yönelik özel olarak hazırladığı eğitim programlarına kayıt yaptıran tüm katılımcılarına iş ve staj bulma konusunda destek veriyor.
Eğitim İçeriği:
Halkla İlişkiler Kavramları ve Halkla İlişkilerde Brief Sureci
Halkla İlişkilerde Planlama ve Bütçelendirme Süreci
Kurumsal İtibar Yönetimi
Medya İlişkileri Yönetimi
Kişisel Marka Yönetimi
Çok Uluslu PR Projelerini Yönetimi
PR’ da İnternet Mecrasının Kullanımı
Halkla İlişkiler Alanında Başarılı Bir Kariyer
Ayrıntılı Bilgi İçin:
TEL: 212 259 97 87
E-MAİL: bilgi@1-0.com.tr
www.1-0.com.tr
Mehmet Bozalp
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.