Makaleler     11. sayfa

Toplam 397 adet içerik.

Sayfa: 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #

  • k_resim.jpg
    İNSAN İNSANA ve KALİTEYE DAİR…… Uzun, çok uzun, hatta sonu görünmeyen bir yolda yürüyorum. Hayatı ve ona dair beklentilerimi kafamdan geçiriyorum birer birer.
    • 5378 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Türkiye PR sektörü rüştünü ne zaman ispat edecek? En başından belirteyim; amacım sektör içi bir "maraza" çıkartmak değil; kimseyi eleştirecek değilim, yapmak istediğim daha çok sektör olarak bulunduğumuz durumun olabildiğince nesnel bir resmini çekmek ve ardından kendimce bazı sorular ve öneriler get
    • 5379 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Microsoft da hata yapar mı? Windows'un en son sürümü Vista, daha önceki Windows sürümleri kadar heyecan yaratmamışa benziyor. Satışlar beklenenin altında seyrederken, Microsoft CEO'su Steve Ballmer, bu konuda biraz da yazılım korsancılığına suç atarak, korsan kopyalara karşı tedbi
    • 5384 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    REKLAMLARDA MARKA-MASKOT İLİŞKİSİ Ne anlatıyor bu maskotlar? Markalar maskotları çok sevdi. Reklamlarda birçok marka maskotuyla karşılaşıyoruz.
    • 5391 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    TUTUM OLUŞUMLARININ REKLAM İLETİŞİMİNE ETKİLERİ VE REKLAM YOLUYLA TUTUM OLUŞTURMA Giriş Bütünleşik pazarlama iletişiminin alt sistemini oluşturan bileşenlerden birisi konumunda bulunan reklamın amaçlarını gerçekleştirebilmesi için; genelde hedef kitlesi niteliğini taşıyan mevcut ve potansiyel tüketicilerin tutumları üz
    • 5405 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ÖRGÜT İÇİ İLETİŞİMDE SOSYODRAMANIN ROLÜ Kuruluşların temelinde bireyler vardır. Örgütlerin başarıya ulaşmaları için, bireylerin iletişim ve iş birliği içinde olmaları gerekir.
    • 5406 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    İLETİ(YÖNETİ)ŞİM İnsanda dilince değişir kader, Ya yurda baş olur, ya başı gider. Kutadgu Bilig Birer toplumsal sistem olan yönetimlerin oluşması ve varlığını devam ettirebilmesi, içte ve dışta kurdukları ilişkileri belli bir düzen içinde sürdürmelerine, de
    • 5407 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Radyolarda aradığınızı bulabiliyor musunuz? Altın kızımız Dilara’nın Koç Üniversitesi’ndeki piyano resitalini izlemek üzere Şişli’den yola çıktım. Keyifli bir akşam olacaktı.
    • 5409 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Pazar Payı ve Müşteri Payı Pazarlama stratejiniz, pazar payının çoğunluğunu elde etmeyi amaçlıyor yoksa sahip olduğunuz müşterilerinize mi hitap ediyor ? Arada ki fark nedir ? Pazar payının çoğunluğunu elde etmek için sürekli yeni insanlara ulaşmak ve onları birer müşteri h
    • 5409 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka üzerine... BÖLÜMLENDİRME, KONUMLANDIRMA ve MARKA ÜZERİNE Pazar bölümlemesi, pazarı benzer istek ve ihtiyaçları olan tüketicilerin oluşturduğu, göreceli olarak homojen sayılabilecek alt bölümlere ayırmaktır. Rekabetin itici gücünün yanı sıra, benzer özellikler gö
    • 5409 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Bir elinde toz, bir elinde ayna, umurunda mı dünya? Geçtiğimiz günlerde, küresel ısınmanın etkilerinin iyice ortaya çıkması ile paniğe kapılan ülke yöneticilerine, ABD'li bilim adamalarından da iki muhteşem öneri geldi: Küresel ısınmanın etkilerini atmosfere toz serperek ve uzaya ayna yerleştirerek önleye
    • 5410 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Empatik İletişim En genel tanımı ile Empati ,bir kişinin kendisini karşısındaki kişinin yerine koyarak olaylara onun bakış açısıyla bakması, o kişinin duygularını ve düşüncelerini doğru olarak anlaması, hissetmesi ve bu durumu ona iletmesi olarak tanımlanmaktadır.
    • 5412 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Halkla İlişkiler ’İmajı Kara Dönüştüren Tılsım’ Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı, Galatasaray ve Kültür Üniversitesi lisans, yüksek lisans ve doktora hocası Prof. Filiz Balta Peltekoğlu, halkla ilişkiler konusundaki sorulara verdiği yanıtlar; Halkla i
    • 5416 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka 2006 Notları 2 Sayın Belgin Usanmaz, İş Akademisi için, Çırağan`da gerçekleştirilen MARKA 2006 Konferansından notlar almış. Sayın USANMAZ`ın notlarını aşağıda bulabilirsiniz.
    • 5422 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Marka 2006 Notları Sayın Belgin Usanmaz, İş Akademisi için, Çırağan`da gerçekleştirilen MARKA 2006 Konferansından notlar almış. Sayın USANMAZ`ın notlarını aşağıda bulabilirsiniz.
    • 5427 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    ÖRGÜTSEL İLETİŞİM Örgütler insanların gereksinimleri karşısında ortaya çıkan yapılardır. Yeryüzündeki ilk örgütler,insanların birtakım gereksinimlerini karşılamak amacıyla verdiği uğraşlar sırasında,bu ihtiyacını başka birinin ya da birilerinin yardımı olmaksızın karş
    • 5432 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    SUBLİMİNAL REKLAMLARIN TÜKETİ DAVRANIŞLARINA ETKİLERİ Reklâm artık hayatımızın vazgeçilmez parçası. Alışveriş kararlarımızı, seyahat, tatil gibi özel ihtiyaçlarımızı, varlığımızı insanlara kabullendirmede kullandığımız hal ve hareketlerimizi, kısaca tercihlerimizi günümüzün her anında karşımıza çıkan reklâml
    • 5438 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    GÖRSEL İLETİŞİM İletişim insanlar arasında bilgi alışverişidir. İletişim,iletiyi gönderen ve alan arasında oluşan,alış veriş ilişkisi içerisinde paylaşılan çift yönlü bir yararlanım sürecidir.
    • 5441 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Tüketiciyi yanıltan reklamlar ! Reklamcılık biraz da abartı sanatıdır. Bir karikatürde nasıl ki çizilen kişi veya nesnenin özellikleri abartılı olarak belirtildiğinde mükemmel bir kimlik ortaya çıkıyorsa, reklamı yapılan ürün veya hizmetin de benzerlerinden ayrılan özelliklerini, marka
    • 5448 gün önce eklendi
  • k_resim.jpg
    Sen Dilini Mi? Yoksa Ben Dilini Mi Kullanmalı? Kişiler arası ilişkilerde unutulmaması gereken nokta duygularımızın bizi ve kurduğumuz iletişimi etkilemesidir. Düşüncelerimizi karşımızdaki insanlara iletirken cümleleri kurgulayışımız “sen dili”yle ya da ben diliyle olabilir.
    • 5454 gün önce eklendi

Sayfa: 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 /20     ««ilk   «önceki     sonraki»   son»»     #