GriCreative'de yeni yapılanma

Haberler - 5 Ağustos 2019, Pazartesi

56789Markalar ve insanlar arasındaki etkileşimi tasarlayan bütünleşik hizmet ajansı GriCreative, 2003 yılında dijital reklam ajansı olarak sektöre adım attığı günden bu yana 1000 bini aşkın proje ve 200’den fazla kuruma hizmet vermiş yenilikçi bir ajans.

Alanındaki deneyimli isimler Onur Özdamar, Mustafa Emrah Özdamar ve Onur Altın’ın amiral koltuğunda oturduğu ajans, yakın bir zaman önce farklı disiplinleri bir arada tutmak ve departmanlar arasındaki bilgi akışını mükemmelleştirmek amacıyla yeniden yapılanma kararı aldı.

Marka ile müşteri arasında etkileşimin olduğu her temas noktasında, tasarım ve fayda odaklı bakış açısıyla çözümler üreten ajansın aldığı bu karar ile geçmişte Birleşik Reklamcılar ve McCann Erickson/Link yönetici ortağı olarak görev alan Engin Özden ajansın yönetim kuruluna danışman olarak katıldı. Oluşturulan yeni yapıda Emrah Özdamar ajans CEO'su, Onur Özdamar CMO, Onur Altın CTO ve Engin Özden COO olarak görevlendirildi.

Değişen ihtiyaçlar doğrultusunda yeniden yapılanmaya gittiklerini anlatan GriCreative CEO’su Emrah Özdamar, “Bütünleşik reklam ajansı olmak, farklı disiplinleri bir arada tutmayı, bir arada tutarken de farklı departmanlar arasındaki bilgi akışını mükemmelleştirmeyi gerektiriyor. Örneğin; iletişim stratejisini belirlediğiniz, kampanyalarını tasarladığınız bir markanın aynı zamanda mobil uygulamasının kullanıcı deneyimi tasarımını yapmak ya da aynı anda sosyal medyadaki ilişkilerini yürütmek ciddi bir koordinasyon ve sisteme ihtiyaç duyuyor. Yeni yapı, bir yandan hizmet alanlarımızdaki performansımızı kendi içinde geliştirmeyi hedefliyor, aynı zamanda bu alanları ajans değerleri temelinde birbirlerine bağlamayı amaçlıyor” dedi.

4567890
Bu yapılanma sonrasında hizmet üretim hızı ve verimliklerini çok daha üst noktalara taşıyacaklarını anlatan Özdamar, “GriCreative olarak bugün müşterilerine strateji temelli bütünleşik reklam hizmetleri sunuyoruz. Markayı hedeflerine götürecek stratejileri mecra bağımsız geliştiriyoruz. Uygulama yapılan mecralar dijitalle sınırlı kalmıyor. Bu viral bir kampanya da olabiliyor, bir reklam filmi ya da billboard da olabiliyor. Portföyümüzdeki markaların çoğuna entegre reklam hizmeti verirken, sadece sosyal medya yönetimini ya da web projelerini üstlendiğimiz ya da BTL hizmetler verdiğimiz markalar da var. Yeni yapılanmanın ile dünya standartlarında, kalıcı, sektöre ilham verecek, yol gösterecek bir kültürü ve iş süreçlerini hayata geçireceğiz. Sektördeki kişi ve kurumlara kıyaslama kriterleri kazandırmak, kararlı olduğumuz hayalimiz” dedi.

“Yılın İtibar Kazandıran Dijital Ajansı”

GriCreative’in yaptığı işin her zaman arkasında duran, verdiği hizmet kalitesinin sürekliliğine önem veren, iş ve insan yönetimi konusunda uzmanlaşmış, sürekli daha iyisini arayan bir organizasyon olduğunu dile getiren Özdamar, “100 adet ulusal ve uluslararası ödülümüz var. Bunların büyük bölümü hayata geçirdiğimiz dijital proje ve kampanyalardan. Son dönemde, her yıl düzenlenen global  IAC (Internet Advertising Competition) yarışmasında, Vestel için online ile offline'ı entegre ettiğimiz Vestel Deepbach Projesi ile Yılın Entegre Kampanya Ödülü’ne layık görüldük. Bu gitmek istediğimiz yolda doğru adımlar attığımızın yeni bir göstergesi oldu. Yine bu yılki The One Awards'ta Amerikan Hastanesi ve Karsan markalarımızla Yılın İtibar Kazandıran Dijital Ajansı seçildik. 2018 ve 2019 başında; Tofaş, Türk İslam Eserleri Müzesi, Groupama web siteleri ile aldığımız ödüller, kullanıcı deneyimi tasarımı (UX) konusundaki titiz çalışmalarımızın karşılığı oldu. Son olarak ise "UX Design" temelli web projelerimiz Sompo Sigorta ve Robert Kolej, pazarlama ve iletişim sektöründeki yaratıcı çalışmaları değerlendiren dotCOMM Awards’ta birer Gold Award kazandı. İnanıyorum ki 100. ödülümüzle beraber gelişen bu yeniden yapılanma ile çok daha başarılı projelere imza atacağız” dedi.

GriCreative hakkında daha fazla bilgi için: www.gricreative.com

 

Kaan Öztamur

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.